duminică, 21 noiembrie 2010

Eu si calculatorul (intalnire de gradul bit)

Am iesit din cusca viselor numita dormitor
Pasind in sufragerie cu ochi mari si cu mult zor
Ca sa ajung la timp….Uimitor!
La intalnirea cu primul meu calculator
«- Home computer ma numesc
Si in 1991 m-am nascut.
Cu tine vreau sa ma imprietenesc.»
Spuse el sfios…Eu am tacut.
Si era solid, masiv ca stanca,
La desert casetele-mi manca,
Cabluri lungi si mufe mari,
Tentacule si taste tari.
L-am indragit din primul minut
Si impreuna am crescut.
Si pentru ca nu stiam eu operare
Citeam manuale de utilizare.
Ne-am jucat si ne-am distrat
O lume noua de-am creat
In care timpul pieirii a fost dat.
Apoi a venit vremea sa fiu baiet…
Oroare or miracol numivei poti
Cand am aflat de internet
Si in gazda de socoti
Am primit niste nepoti:
Unul era computer personal,
Altul laptop parca se numeste
De noi adesea se foloseste.
Unu-i mic si unu-i mare,
Unul plimbaret si unul static;
Iar lucru deloc banal,
Drept sa spun… un pic emfatic,
Au fost ucenic si asistent
De m-au ajutat urgent
Sa-mpusc virusi ca fiare.
Am trecut din hop in hop
Cu ele am fost mereu in top
Si urmeaza, undeva, in zare,
Cand vor ajunge la pensionare
Sa le pun sa se prezinte…
Tasta pentru dinte.
Adevarul, sa stii, ti l-am grait
Dara de tu nu i-ai indragit
Noi rugul ti-am pregatit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu