joi, 22 aprilie 2010

Monday morning

Ora 6 dimineata...luni (stiti voi...ziua aia care vine dupa duminica si ne strica toata saptamana) ...semiobscuritate...afara se aude un scrasnet de roti si un claxon...injuraturi si un miros de cauciuc incins. Ridic incet capul de pe perna la care am pescuit aseara un pui de somn si dau sa trimit in trecut ceata visurilor. Cearsaful pe ale carui cute am facut plimbari lungi in miez de noapte se trezeste la viata si ma apuca de picior. Nu vrea sa imi dea drumul. "Bunul meu prieten mai zaboveste 5 minute pe meleagurile mele si mai viseaza o data cu mine". Ma intorc pe partea cealalta si cer timpului sa trimita din nou pe zana viselor sa ma cuprinda in bratele ei.
Ora 11....zgomote puternice afara...agitatie multa...o raza de ploaie bate in geam si o miasma imbietoare vine dinspre bucatarie. Asemeni lui Scrat deschid un ochi si ma las purtat de ea...Imi parasesc prietenii din lumea viselor si incep sa simt pulsul irealitatii pooffoase in care traisesc....ajung in fotoliu. Micul dejun e pe masa, la fel si masa de pranz (2 in 1....ideea parca imi surade)...Dupa ce ma trezesc la irealitatea mea vine realitatea celor din jur si ma pocneste direct in fata "Bah!....Hai!.....Gata! S-a terminat distractia...Lasa visele si joaca si pregateste-te...e timpul....."
Restul nu il mai deslusesc....trezit din pumnii vietii ma ridic de jos, ma sterg de praful de pe haine si zambesc...."Asta e tot ce poti?! Ok! Atunci....NOW IT'S MY TURN!"

Un comentariu: