joi, 22 aprilie 2010

prima zapada...primul bulgare

buna! ai spus ca tokmai avem prima zapada? deci am auzit bine, da?! Hai! repede! repejor....arunca-mi un bulgare facut din prima nea....
de ce?! cum adica de ce?! el e cel mai important....iti indeplineste toate dorintele, iti arata istoria nevazuta a iernii, iti contopeste fantezia cu realitatea.....wow! cate nu poti face cu el.....uite....
cu primul fulg din el vreau sa inghet timpul, sa-l fac sa se dea singur inapoi, sa fim din nou mereu copii si sa ne jucam cu jocuri si jucarii. nu-mi spune ca nu exista baza stiintifica, nu ma intereseaza! cu un pik de vointa, cu mult suflet pot sa reusesc....ai sa vezi!
un al doilea fulg vreau ca zeul vantului, Eol, sa-l poarte cu el in Olimp. Albul si puritatea lui sa fie impartita apoi de Atena intre toti...pentru ca ei sa redevina o realitate sublima....si o fantezie reala.
al treilea fulg va fi purtat catre civilizatiile necunoscute....le va spune "Uitati...Avem zapada! Veniti sa va jucati cu noi! Eu sunt un fulg de nea gingas, firav si cu o atingere de neuitat....Sunt singurul lucru care nu-l veti uita vreodata!"
restul bulgarelui il voi tine pentru mine....imi voi ingheta sufletul si apoi il voi sparge in milioane de bucatele si il voi imparti tuturor prietenilor mei.....asa voi putea fi mereu alaturi de ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu