joi, 22 aprilie 2010

Testamentul unui inger

Imi pare rau dragii mei dar nu o sa va dedic aceste idei , pentru ca deja v-am oferit ce am avut mai de pret: viata mea. Ceea ce veti vedea in urmatoarele randuri este o insiruire de idei, o sinteza a ceea ce am fost, a ceea ce am ajuns si incotro ma indrept. Este viziunea mea asupra acestei lumi si a persoanelor din jurul meu. Acesta nu este totusi jurnalul vietii mele.......acesta este testamentul meu........testamentul unui inger........un inger decazut......………restul de 1% il reprezinta sclipiri de geniu, perle ale intelectului, cele mai amare lacrimi si cele mai dulci saruturi pe care viata ti le poate oferi. Sunt amintiri pe care le porti cu tine oriunde ai fi, oricand te vei trezi. Sunt lucruri pe care daca, potrivit ideii de reincarnare, le-ai experimentat o data nu le vei face si a doua oara. Ciudat........nu pot sa spun ca nu cred in reincarnare.de ce? Pentru ca de-a lungul vietii am avut mai multe deja vu-uri decat as fi putut crede ca exista, am anticipat idei, miscari si evenimente, dar le-am lasat sa se petreaca. Prefer rolul de observator. Nu este aceasta lumea mea. Eu nu apartin acestui loc....daca as fi pus sa aleg nu as opta pentru o reincarnare......traiesc aceeasi istorie de prea multe ori.A fost odata ca-n povesti.......a fost odata ca niciodata..........din rude mari imparatesti.......si au trait fericiti pina la adanci batraneti.......asa incepeau si se incheiau povestile pe vremea mea......asa incepea si se incheia o viata pina nu demult.......asa ar fi trebuit sa inceapa si sa se termine viata mea.Astazi, sunt doar o umbra a celui ce am fost. Viata nu inseamna pentru mine acea traire pura si naiva a faptelor ci un amestec de sentimente contradictorii.. am aflat, mai nou ca poti negocia orice, chiar si propria viata. Iar ca sa supravietuiesti trebuie sa fii un negociator foarte bun.Eu ?! bun ?! da’ de unde v-a venit si ideea asta?! Dragii mei....va inselati amarnic! V-am jucat pe degete ca un copil ce se joaca cu masinutele si papusile sale. Si de unde pina unde un om bun? Am ales eu cumva acest rol? Nu prea cred.....in vreme ce toti alegeau drept model eroi pozitivi, eu am simtit nevoia sa echilibrez balanta.........in favoarea mea. Asa ca stiind ca ideea si notiunea de bine nu poate exista decat impreuna cu notiunea si ideea de rau am inceput treptat sa tin cu eroii negativi.Sa fie de vina faptele mele?ooooooohhhhhhhhhh !!!!!!!! credeti-ma, in spatele fiecarei fapte bune se ascunde cate un gand, o idee malefica.....sau cel putin cate o intentie ascunsa.Vorbele mele........v-am oferit doar ceea ce stiam ca vreti sa auziti. Sentimentele mele.....un mijloc si nu un scop......voi a-ti vazut doar o fata, cealalta o pastrez pentru mine in caz ca lucrurile nu merg cum trebuie.Curiozitatea a ucis pisica.......invidia a ucis prietenia.......razboiul a ucis dragostea.......pe mine.....sper sa nu ma ucida dragostea. Prefer sa mor oricand, oricum si oriunde dar nu din dragoste. Dragostea este cel mai parsiv si perfid sentiment dintre toate. Niciodata nu stii unde e si ce spune pina cand nu dispare.Moartea........un alt concept...........nimanui nu ii place sa moara........dar eu......deja m-am impacat cu ideea.....este cel mai bun prieten pe care il ai in viata.....este singura care te primeste cu bratele deschise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu